Auditor Sistem de Management al Serviciilor IT conform ISO/IEC 20000-1:2018, curs la cerere
12.04.2022 2024-01-24 15:43Auditor Sistem de Management al Serviciilor IT conform ISO/IEC 20000-1:2018, curs la cerere
Auditor Sistem de Management al Serviciilor IT conform ISO/IEC 20000-1:2018, curs la cerere
Curs își propune să facă o introducere în tehnica auditului și să sedimenteze conceptele și termenii referitori la managementul serviciilor.
Cursul este destinat persoanelor interesate de managementul serviciilor si personalul din domeniul IT implicat efectiv in furnizarea si suportul serviciilor IT oferite.
Cursul are ca obiective:
- Să ofere participanţilor abilităţile şi cunoştinţele necesare pentru implementarea și auditarea proceselor de management al serviciilor, în conformitate cu cerinţele standardului internațional ISO/IEC 20000-1:2018.
- Să explice principiile şi practicile gestionării unui sistem de management al serviciilor, să prezinte procesele de suport ale serviciilor și facă o incursiune în activitatea de audit al acestor procese.
- Să prezinte noţiuni introductive de Management al Serviciilor IT (ITSM) și in ITIL (IT Infrastructure Library). Vor fi explicate procesele de service management (livrarea serviciilor, relatia dintre procese, procese de solutionare si de control), conform standardelor și bunelor practici internaționale.
Oferta “early booking” 1500 Ron pentru inscrierile pana la data de 10 februarie 2021 inclusiv.
Pe tot parcursul cursului, performanţa fiecărui cursant este evaluată în funcţie de sarcini, discuţii, prezentări, contribuţii personale, sarcini îndeplinite, gestionarea optimă a timpului şi punctualitate.
Pretul de 2000 Ron se aplica dupa data de 11 februarie 2021
- Durata: 2 zile
- Program: 09:30-17:00 zilnic
- Lectorii: ing. Razvan IONESCU, lector acreditat APMG – UK, ISO 20000 Lead Auditor, ISO 27001 IRCA Certified Lead Auditor
- Locatia: Bucuresti
Cursantii care promovează examenul final vor primi certificatul de participare și absolvire pentru Auditor al Sistemului de Management al Serviciilor.
-
Tematica cursului
- Recomandările standardelor internaţionale pentru managementul serviciilor
- Identificarea și documentarea procesele Sistemului de Management al Serviciilor
- Bunele practici cu privire la implementarea proceselor de management al serviciilor
- Integrarea sistemul de management al serviciilor în sistemele de management existente: managementul securității informației, managementul calităţii etc.
- Unde pot găsi informaţii suplimentare pentru a proiecta un SMS
- Exerciții, studii de caz aplicate, zilnice
- Examen final